Vinst och förlust!

Jahopp, det var den helgen. har varit full fart hela tiden. Har inte känts som man varit ledig precis.

I lördags var det match. Vi vann över Hedekas med 7-1. Shiot alltså dom kunde inte spela bra fotboll, dom hade typ en duktig tjej i laget som fick göra allt. men men... Jag skadade mitt knä, vet inte riktigt vad jag gjorde, om jag vred knät ur led eller om meniksen brast. Vi får se vart det hela leder. Men onte gjorde det i vart fall.

Söndag var det kalas för Märta då. Mycket god mat och mycket goda tårtor. Mums! Lever inte på diet som tur är! *hihi*

Imorgon är jag också ledig. Ska slappa hela dagen. Sedan på kvällen ska jag till Tanum och grilla. Roligt roligt. Trevligt trevligt. Sedan på dagen ska jag även försöka ut och springa lite.

På onsdag ska jag till Alliballi och Emma. Sedan ska jag jobba.

På torsdag ska jag försöka träna, om inte knät strejkar.

På fredag blir det lugnt. Och resten av veckan också. Blir väl kanske någon mer träning. Får som sagt se hur knät håller.

Nu ska ja jobba!

Ha det gött
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0