Tv-kväll!

Ikväll kommer Design Simon och Tomas! Så kul att se på, nästan lika roligt som Roomservice. Är ju en del intresserad av inredning och man får en massa roliga och bra ideer av såna här program!!!


image10

Sedan ser dom ju så söta ut ihop =)



Men imorgon smäller det! Då kommer Ugly Betty på femman! Min favoritserie!!!
Helt underbart rolig och meningsfull =P
Tyvärr är man ju inte hemma då,men som tur är så har man ju en parabolbox med hårddisk!
Ett måste med alla dessa bra program som går på TV nu!


image11


Lite skillnad på hur America Ferrera ser ut i serien och i verkligenheten,. Eller vad tycker ni???


image12


Är så kissnödig så jag tror snart jag kissar på mig!!!
Är såklart ensam i butiken så inget kan man göra heller!!!
Blä!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0