Tjoo!

Står på jobbet. Blandade känslor idag. Är glad för att jag ska få spela säsongens första match på lördag i HEDEKAS. (Kom gärna och kika om ni har vägarna förbi=)), Jag är trött och uttråkad för att det inte är så mycket att göra.

Mitt Lag!
image9


Hade nyss en kund inne som inte var svensk, så jag fick träna lite engelska. Tyvärr så tappar man en hel del när man itne använder det hela tiden. Vissa ord är bara som bortblåsta alltså. Kan inte få fram det, och jag har ju ordet på tungan. Det är bara såå irriterande.

Har fått en lite förkärlek till vänner. Har bestämt att låna med mig några av filmerna som min syster har (hon har hela serien!) och bränna dom, så jag har!

image8



Och någon vacker dag hoppas jag att jag även kommer ha den här sex and the city boxen! Dom är så himla roliga!

image7


Nu ska jag jobba
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0