Försökskanin

Nu har jag börjat som försökskanin på en diet. Det var något nytt som kommit ut. Och jag blev ju såklart nyfiken. Men samtidigt är jag lite skeptisk på om det verkligen fungerar.

Det heter Allévo och fungerar i tre olika faser.
- Första fasen är att du byter ut all mat mot ersättning i form av pulver. Kallas kick-start. Denna fasen håller du på med i så länge som du själv önskar. För under fasen kommer du börja minska i vikt, så du slutar med fas ett när du nått den vikt du tänkt behålla.
- Andra fasen är att du då börjar äta vanlig mat igen, men du mixar med pulverersättningen. På så sätt så ska du tydligen vänja kroppen med vanlig mat igen...
- Tredje fasen säger sig självt. Då har man gått helt tillbaka till vanlig mat och samtidigt via bantningsguiden på nätet så har du lärt dig vilken sort mat du ska käka och hur mycket av varje du ska ha i dig om dagen...

Jag blev så himla nyfiken att jag blev tvungen att testa... Är lite desperat på att gå ner i vikt så det kanske är en lösning...

Nu ska jag jobba...
Ha det gött
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0