Behöver en klippning!

Jag blir GALEN! Måste klippa mig snart så jag får en frisyr! just nu så bara det hänger där och jag får ingen ordning på det alls. Sedan vet jag inte vad jag vill ha heller.

Men en sak är säker, jag måste få tränat upp min kondition! *haha* Helt olika saker  =)

Har stått och kikat runt lite på olika fisyrer och jag kan väl bara hålla med om att Pink har grymt sköna frisyrer. Något sånt vill jag ha men inte så kort som hon har. Sedan har jag hittat en annan tuff frisyr.

image16

Kitty jutbrings frisyr! INTE ANNA BOOKS!
Såg henne på säsongsavslutningen på Fråga Olle. Så otroligt fräck och vågad frisyr!

Nått sånt vill jag, lite busigt och snyggt! Svårt att komma på någon dock.
Den jag hade senast var väl okej men det växer ju ut så fort bara!

Ja ja... Jag får väl se om jag hittar något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0