V?rldens Finaste Katt-Rocky!

V?rldens Finaste Katt  -  Rocky!

Tänkte bara jag skulle lägga upp en bild på Världens goaste katt. Saknar honom såå!!!
Synd bara att vi inte kan ha han i lägneheten... =(

Nu sitter jag och väntar på att Lisen på Teknikmagasinet ska ringa. Hoppas hon ringer
mer glada nyheter. Det blir en lång dag i dag känner jag...

Så under tiden ska jag och Christian åka till Mäklarteamet och kolla upp ett hus som verkade
intressant igår. Så snart kanske vi blir husägare om vi inte bestämmer oss för att köpa pappas
hus. För på så vis så får jag tillbaka min pissekatt!

Okej. Skriver en annan gång. För nu orkar jag inte sitta här längre.

Ha det gött!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0