Jobba hela veckan =)

Nu ska man jobba hela veckan. Onsdag-Torsdag på Biltema. Fredag på Teknikmagasinet i Trollhättan (introduktion). Lördag-Måndag Biltema. Så det ska bli spännande. Kommer jobba heltid nu fram tills Kielresan. Så resan till Kiel får bli en slappna-av-och-återhämta-sig-resa. Ska bli skönt att åka på en minikryssning med bästa vännerna!

Ska bli riktigt kul att börja på TM nu. Har sett fram emot det länge! Eller i alla fall att få byta jobb och komma in i teknikbranschen som jag en gång började jobba med och som jag älskar att jobba med. Kan inte berätta varför riktigt men det har något med mitt tekniska intresse att göra kan jag ju säga. Är otroligt teknikintresserad, och har varit eftersom min familj är tekniskt nollade så var ju en i familjen tvungen att koppla och fixa bild. Framför allt till Jessica som inte kunde något... Men nu börjar hon lära sig lite grejjer. Kommer nog från mig =P

Idag har jag varit ledig. Kände att jag behövde det för att vila ryggen. Men så mycket vila har jag ite fått ändå. Har varit hos Linda hela frömiddagen och haft det mysigt. Såg i och för sig en rätt läskig film - "The Nun". Usch och fy, tur jag såg den på dagen. Ha ha. Sedan vid halv tre mötte jag upp mamma på skolan och så åkte vi in till torp för att kika lite... Jag fick ett par jättefina skor av mamma. Hon är så snäll ibland =P. Sedan bar det av hemmåt, var hemma vid fem. Satt och spelade lite The Sims 2 och lagade mat tills pojken kom hem samtidigt. Vi kvinnor är duktiga som kan göra fler saker samtidigt. Så på den vägen är det...

Nu ska jag snart sova... Ska jobba imorgon 10-17. Sedan bär det av till gymmet för lite kondition, för styrka får man inte göra än så länge med tanke på ryggen... Så det blir väl en halvtimme på cykeln eller x-trainern. Sedan ska jag nog lägga mig i solariet en stund...

Ni får ha det så gött!
Hej!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, ser fram emot flytten till Munkedal![: Grattis till nya jobbet, vad kul!

2007-03-15 @ 11:00:04
URL: http://cashdog.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, ja det där med teknik och jessica har väl alltid varit lite "om-man-slår-på-den-så-funkar-den-nog" haha. Men hon e skön Jessan..
Gott att du kommer tillbaka till något du trivs med till 100%.. Hoppas ryggen blir bättre med gumman..
KRAMS

2007-03-15 @ 11:28:21
URL: http://idontknowypuanymore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0