Det blev inget...

Hus. Det blev inget hus alltså.
Huset kändes 100 men tomten och läget kände mer minus än plus så... Man vill ju inte gå ut på altan och peta grannen i örat liksom. Det kommer fler hus. Men vi har båda kommit fram till at vi vill ha ett litet mer avlägset hus som inte ligger så tätt inpå grannen m.m. Men sedan vill vi inte bo på landet heller för att slippa måstet att ha två bilar. Skulle vara skönt att hamna på et sådant avstånd att du kan gå och handla om du vill liksom..

Nu lagar jag omelett och steker ägg. Är lite hungrig.. Ska nog sätta mig och se på film snart. Christian är hos en kompis sp jag vet inte när han kommer hem heller. Men det är skönt att vara ensam ibland.

Har så fruktansvärt ont i mina fötter! Blä!! Beror nog kanske på att jag har gått och stått sedan 10 i morse fram tills nu...

Nu är jag ashungrig!
Ha det gött!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0