Bara två veckor kvar! =)

Den 26 mars börja jag jobba på Teknikmagasinet. Men ska börja någon gång i veckan med lite utbildningar och introduktion med mera. Ska bli jättespännande. Riktigt längtar tills jag börjar. LIte nerväs redan nu för hur det ska gå första gången jag ska stänga och öppna själv!!!  Men det ska i alla fall bli riktigt roligt. Det blir helgen efter jag varit i Kiel med pojken och några goda vänner. Så det passar perfekt! Avslutar Biltema jobbet med en kortsemester i Kiel och börjar med nya tag måndag på teknikmagasinet! Perfekt!

Eftersom jag vet att Lisa läser min blogg måste jag säga "Krya på dig gumman". Saknar dig jättemycket!. Du får blir frisk snart gumman så vi kan träffas =)

Är ledig imorgon. Är inte säkert på vad jag ska göra. På eftermiddagen ska jag i alla fall träffa min mamma och så ska vi åka till torp. Hon ska köpa ett par skor till mig sa hon... Min mamma är allt bra snäll ibland. Har spanat in skorna jättelänge! Och önskat jag kunnat köpa dom! Men just nu så har jag inte dom pengarna då dom helt oväntat behövts till lite mer allvarligare saker. Men men, mamma rycker in när man minst anat. Skratt...

VI har kollat lite mer på hus jag och Christian. Och har nu spanat in ett hus uppe på Foss. Jättetrevligt enkelt hus med källare. Kändes lite konstigt att köpa pappas hus, eller åtminstonde kommer det kännas lite konstigt, då det är mitt barndomshem. Så man har ju en massa minnen kvar om hur det va när man var liten. Så då kanske man inte klarar av att möblera på ett visst sätt. Och skulle det hända något extremt med huset så kan det ju hända att man blir ovän med sin älskade pappas hus. Sedan så älskar jag allt som är nytt. Så det känns bara roligt att köpa ett nytt hus och möblera i ett hus du aldrig tidigare har varit i!!! HIhi. Spännande tycker jag!

Nu ska jag se lite på TV innan jag lägger mig i sängen.
Ha det gött!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej!! Tack för att du tänker på mig.. Gör mitt bästa för att bli frisk.. Inge kul alls.. Hoppas åxå att vi ses snart!! Kramiz kramiz!!

2007-03-13 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0