Själv på jobbet..

Nu står man här själv igen. Har haft fullt upp här idag. Grymt mycket folk på torp idag. Kan det vara vädret tro???
Funderar på om man ska ut och springa idag eller inte... Vore rätt skönt men orkar inte om det ska regna. Får väl ringa min "joggkompis" och höra vad hon känner för. Annars får jag väl ta mig ut i spåret ensam utan Mp-3.

Har varit så konstig i magen länge. Vet inte varför men varje gång jag käkar får jag ont i magen. Kanske borde kolla upp det snart. Märker det speciellt när jag äter något med lite fett i. Kan vara mjölken som jag i övrigt är lite känslig för eller så har jag även blivit känslig mot grädde. Får nog kolla upp det ändå. Lite jobbigt att ständig ha ont i magen.

Kommentarer
Postat av: Nina

hehe skönt!

2007-06-27 @ 18:39:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0