Ny träningsväska???

Vill ha en väska till träningen och som även passar bra till stranden.
Hittade denna då, men kan dock bli för liten till träningen.

  Gillar att man blandar in "sweatshirt"-tyget i väskan.


image102  Annars gillar jag denna väska från Nike. Får plats med en hel del i.


Blev uttagen till matchen på lördag om jag inte nämnde det. Blir sista matchen innan uppehållet. Matchen kommer spelas mot Gilleby/Stala och jag hoppas på att bli vänsterytter i denna match. Hade varit så kul.
Gillar inte att spela back. Kan inte spela back, har så svårt att läsa spelet från en backposition.
Sedan har jag spelat vänsterytter sen jag började spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0