Natti natti

Har varit och kollat på huset. Såg dock inte mycket då det ligger bakom en hel del träd. Men träd går att fälla - måste vara optimistisk. Men vi ska på visning någon gång efter midsommar så får vi se vad som händer efter det...

Nu ska i alla fall jag sova.
Ska jobba 10-15 imorgon, inte så vidare värst kul men det funkar.
Sedan bär det direkt av till Tanum och midsommarfirandet...
Kom precis på att jag glömt att gå till systemet...
Alltid ute sista stund =)

Sov så gott allihop!

image56

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh tack för de snälla orden om min blogg. Jag blir jätteglad för det! Hoppas att du får sova gott och natti, natti säger jag!

2007-06-21 @ 23:56:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Karin

tack glädjer mig supermycket att höra:) nä jag är självlärd, men vill gå kurs, ska väl göra det framöver:) ha det fint!!

2007-06-22 @ 09:10:52
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0