Mera bilder!!!

  Min älskade pissekatt - Rocky - synd bara att jag inte träffar han lika ofta nu när jag bor i lägenhet. Känns inte riktigt rätt att ta med mig honom till en liten 2:a  när han är van med att springa ute.

   Bild jag tog i Lysekil i somras. Älskar denna trappan, så underbart fin eller vad tycker ni???


Detta är sommar det! En solig dag på Pinnevik, eller en solig kväll med Per Gessle...
Guud vad jag längtar till min semester, ska bada och sola och må gott då...

image89


Har ni nånsin tänkt på hur fula fjärilar är framifrån?! *hihi*
Tog en rätt okej bild när vi var på utflykt i söndags...
Åkte runt överallt i Munkedal kan man väl säga. Var ute och gick.
Gick upp på smörkullen och fan vad långt man såg! Såg ju ända till Lysekil!

image90

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Guud vad fin den sista bilden var =)

2007-06-27 @ 23:26:02
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

Jag förstår precis vad du menar! Det är lika för mej. Jag tror även hur man ser ut så kommer man alltid vara onöjd med nånting..

2007-06-27 @ 23:27:47
URL: http://sayitall.blogg.se
Postat av: Bigge

såg den live :-)

2007-07-02 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0