Match mot Vallen

Igår så spelade jag match i ösregnet.
Det var kallt kan jag lova. Började på bänken vilket jag tyckte kändes bra.
Vet inte varför men jag laddar bättre och kommer bättre in i matchen om jag börjar på bänken.
Låter säkert konstigt men sån är jag =)

Matchen gick i alla fall bra. Vi spelade 2-2 mot Vallen som i övrigt är ett bra lag.
Det var lite tungt att spela regnet men det var det för båda lagen.
Vi behöver först och främst få ett bättre spel. Vi måste lära oss hitta varandra för att kunna vinna fler matcher.
Vallen körde mycket på "luftspel" med andra ord bara bollar i luften. Dom var duktiga på det, det som vi är mindre bra på.

Nästa match är emot Gilleby/Stala som är nuvarandra serieledare.
Vi får hoppas på en bättre match då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0