Marken!

Gick upp vid åtta-tiden i morse. Skönt att komma upp på morgonen! Speciellt när det är så fint väder.

Åkte på bemanning till konsum inna jobbet. Pia sa att jag var tvungen att komma för hon skulle berätta något.
Och när jag klev in genom entren så står Cilla i kassan!!! Snacka om överraskning.
Men först trodde jag Pia skulle berätta något STORT! Typ  att hon ska förlova sig, är med barn eller vunnit massa pengar... Men det är ju jättekul att Cilla fått jobb där...

Efter det var jag på marken... (marknaden på bohusländska) Trevligt värre, tråkigt dock att gå ensam. Det blev lite godis och munkar... gott...

Synd att man jobbar bara när det är så fint väder  =( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0