Fredag igen.

Igår så fick jag äntligen mitt Playstation2 som jag tjatat om i över ett år snart. Kollegorna lite längre bort på EB Games här på Torp hade ett suveränt erbjudande. En kosol, extra handkontroll och sonic/hugo-spel och buzz/singstar på köpet för 1899:- Men eftersom jag är så söt så fick jag välja vilka två spel som helst till samma pris =P  Dom är såå snälla!

Igår var även studenten för min lillasyster. Hon var så glad så. Fick åka i bilen som jag fixade åt henne så fick hon en Asti-champagne av mig i bilen också. Gillar verkligen den bilen. Hon fick åka en Chevrolet Blazer som är upphöjd. Så den är väldigt hög och fin. Hardtop nämligen så dom slapp sitta under tak. Det ska man inte behöva göra på sin student i ett sånt underbart väder. Tycker det är tråkigt att ha en "vanlig" volvo eller annan bil med tak. Såg en som fick åka en extra tvättade volvo 740!! Yippie??? Not!

ja ja. Nu står man i vart fall på jobbet. Ska jobba till 17 idag vilket är ganska skönt. Ska direkt ner till Göteborg, plocka upp Mia som pluggar till personlig tränare på Backaplan. Sedan bär det iväg till Kungälv npå tjejparty! Vi ska nämligen hem till Liza. Hon ska ha sexparty. Har jag aldrig varit på så det ska bli intressant.

Något annat som jag snart måste göra är att köpa byxor!!! Blir tokig. Har inga sommarbyxor alls, och dom jag har är för små  =(

Blir så less på det bara...

Kommentarer
Postat av: Alex

Klart vi är snälla ;)

2007-06-09 @ 03:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0