Datorf*n

Har precis fått reda på att min dator måste formateras om. Med andra ord så måste jag installera om Windows XP!!! Och då försvinner ju allt på datorn. *suck*

Så nu kommer det krävas en del tid med att lägga över alla filer jag vill ha kvar till en annan separat hårddisk tills jag har installerat om datorn. Sedan kan man lägga tillbaka filerna igen... *pust* Verkar vara en evighetsgöra =(


Nu ska jag gå och sova...
Slänger in en bild på en av mina goa "systersöner" (C systers son) Maximilian, som var så glad när han äntligen fick lov att ligga i dammen (efter att vi tömt den på vatten)

image50

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack för din kommentar!!
titta gära förbi igen =)
Ha en sån härlig dag nu!!
å Trevlig midsommar!..

2007-06-21 @ 10:01:00
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0