Tillbaka från resan!

Nu har man haft en semestervecka! Och oj vad tiden har gått fort!

Norgeresan var lyckad så när inpå. Vägen upp, den långa 10 timmars resan, va jag magsjuk. Spydde och diarré. Så det var väl ingen höjdare, men det gick över framåt kvällen sen så. Dagen efter låg C i precis samma som jag hade =( Men resten av veckan var kanontrevlig. Tråkigt dock med dåligt väder till och från.

Var och såg Simpson-filmen i Stavanger också, med norsk text!!! Det var inget att ha tyckte jag, lite roligt sådär men inget jag vill se igen. Såg annars massa andra filmer som ska komma på bio snart. Spännande värre =)

Nu jobbar jag denna veckan, sedan är man ledig nästa vecka igen. Gott! Ska bli skönt at ha en semestervecka att inte göra något alls på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0