Sista veckan

Nästa vecka blir det semester! Skönt!
Blir en tur till Norge, hälsa på Mia.

Så nu blir det till att jobba denna vecka. Ledig på torsdag dock.
Imorgon blir det bio med mina systrar, efter jobbet.
Onsdag ska jag fotografera Emma inför fototapeten. (resultat kommer läggas upp)
Torsdag är jag ju ledig.
Fredag jobbar jag kort dag sedan blir det väl något trevligt påhitt på kvällen =)
Helgen jobbar jag på Överby och sedan semester!!!

Helgen har varit relativt fint väder. Lördag spöregna det dock på dagen =(
Så det blev inget karnevalfirande där. Men på kvällen höll det upp så då kilade vi ner en sväng.
Söndagen blev ju kanonfin! Blåste lite mycket dock, men stårlande solsken och inget moln.

Idag är det också kanonväder, men då jobbar man såklart =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0