Ny säng?

Funderar ju på om man ska köpa en ny säng eller om vi bara ska köpa en annan madrass till mig. För jag vaknar varje morgon med ryggont, kvar sedan krocken. Och det skulle vara så skönt att ha en härlig säng att somna i och vakna utan ryggont. Tror egentligen bara att vi behöver byta ut madrassen till något mjukare.

Men sedan hittade jag denna sägen. Visst ser den störtskön ut?

image114

Det är ju hur läckert som helst med lädergavel på sängen.
Känns som jag bara vill springa in i skärmen och slänga mig i sängen!
ZzzZzzZzz

Nu ska vi se på film. Tror det blir "Closer" med Julia Roberts.
Någon som har sett den? Recension?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: det har du rätt i

2007-07-04 @ 18:06:41
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: marie

Jättesnygg, verkligen!
Låter ju som om du behövt en ny madrass ja, men om, ni ändå tänkt byta säng så..

2007-07-05 @ 15:39:31
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0