Mina nya byxor.

Nämnde ju för ett tag sedan att jag köpt ett par nya byxor på cubus. Ett par rutiga. Hur underbart sköna som helst! Men nu är snöret i midjan på väg att gå sönder =(

För övrigt är det jättedött här på köpcentrumet i trollhättan. Det är strålande solsken ute så det är väl inte så konstigt?

Det är roligt. och man får hur mycket inspiration som helst, att se folk gå förbi utanför entren. Man ser mycket olika klädstilar och man får ju lust att inhandla något själv.

Känner att jag vill unna mig något ikväll. Funderar på att köpa något till miona fötter. Känner att dom behöver en rejäl omgång fukt och omvårdnad. Någon som vet någon bra produkt???

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0