Födelsedagspresent...

Fyller ju år om två veckor =) Och jag har hittat en present som jag garanterat kommer köpa till mig själv om ingen annan gör det =P

Det är en sovklocka! En väckarklocka kan man säga fast denna väcker dig när du sover som lättast och du vaknar då utvilad och pigg. Och du förlorar inte dom första timmarna på dagen på grund av dåligt humör, som jag brukar ha. För att den ska fungera som den är lovad så bär du ett svettisarmband när du sover. Bandet har inbyggda sensorer som läser av hurvida du sovit under natten. Sedan kan man om man vill läsa in resultaten i datorn och då skapa en "sovdagbok".

Så här ser den i vart fall ut.

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0