Ensam på jobbet...

Lyssnar på radion, tar hand om lite kunder, svarar i telefonen. Alldagligt.

Blir så trött och sliten av det här vädret. Någon som har en aning varför?
Mår inte bättre än. Har sjukskrivit mig imorgon så då blir det att kurera sig.
Mycket c-vitaminer och vila. Hoppas att jag har någon bra film hemma.
Kura ner mig i soffan med lite varm choklad och mysa med en go film.

Hmm. Varför blir man sjuk på sommaren? Det slår aldrig fel.
Jag blir nästan aldrig sjuk. Men när jag väl blir sjuk så blir jag det på sommaren.
Är det inte på vintern man borde bli sjuk? Verkar ju mest logist.

Det jag ser fram emot mest nu är resan till Norge om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0