Dagens väder!

Förbaskade hemska svenska sommar.
Gillar inte vädret som är just nu =(



Bilden tagen från trappan till lägenheten med min webcam.
Ganska dålig bild, glömde ställa in ljusstyrkan. Men det syns i alla fall att solen inte skiner.

Längtar tills det blir lite sommarvärme. Så man kan gå ner till parken med lite saft och bullar =P
Nej men att bara kunna ta sig ut och sätta sig på ett fik någonstans. Ta en kaffe och en god macka!

Idag för övrigt har jag jobbat. Inte varit så mycket att göra idag ändå. Var precis lagom att göra på jobbet. Lite återskick, sälj och lite städning. När jag kom hem åkte jag upp till elljusspåret och sprang. Denna gången blev det sträckan på 5 km och jag klarade den på 35 minuter. Det värsta av allt var att när jag sprungit si så där halva så börja det spöregna! Så blöt jag blev! Önskade just då att jag hade köpt löpkläderna. För mina bomullskläder blev ju hur tunga som helst. Det gjorde det inte lättare att springa precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0