Dagens inköp!

Blev som alltid lite små godissugen idag på jobbet.

Så var jag borta med ett paket sam ska skickas till en annan av våra butiker, och posten i Trollhättan (Överby) ligger vid ICA, så jag passade på att springa in och handla lite mat till lunchen. Så såg denna!



Älskar ju Marianne (godiset) och choklad är inte fel det heller.
Så jag slog till. Och gott vad det.

Det bästa av allt var att det räckte med typ 2-3 rutor sedan var det bra.
Annars blir det för maffigt. Underbart! Så föräter man sig ju inte menar jag.

För övrigt och nyfikna så bestod min lunch utav en pastasallad med kyckling.
Den var så där god. Brukar itne vara goda sallader i ICA affärer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fin bild :-) Gott me choklad!

2007-07-08 @ 17:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0