Dagen

Idag har jag jobbat fram till 17:00
En väldigt skön tid. Och när jag kom ut från köpcentrumet upptäckte jag ju hur fint solen sken!
Helt underbart. Det är vasrmt också! Så det blev en runda i joggingspåret. 15 minuter jogging är perfekt!

Ikväll är jag ensam hemma. C skulle ut och montera biosystem för en kund som skulle ta 2 timmar.
Sedan skulle han vägen om sin farbror i Fjällbacka och hämta våran kamera som vi ska ha med oss på onsdag när vi åker till Norge. Så han skulle nog inte vara hemma förrän vid tio.

Så jag har tv:n själv hela kvällen =)
Funderar på om jag ska kolla på shrek 3???

Lite popcorn och lite bubblat vatten i soffan! *längtar*

Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj! Nu har det faktiskt varit sol hær hela dagen, tro fan det nær jag ska jobba hela helgen. 12-20.30 idag och 9.45-18.30 i morgon... Kænns som jag inte gør annat æn att stæda nær jag ær på jobbet numera :-( O så kænns det lite som o pissa i motvind, som Jan David sæger, men det kan ja berætta mer om nær vi ses... :-) Hoppas du får en fin helg!! Love U darling!

2007-07-20 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0