Sjuk??

Är jag på väg att bli sjuk kanske?
Hmm.. ena näsborren är totalt täppt och jag känner mig hängig...
Ändå går Sandra till träningen och nu har hon fått ont i halsen.

Förhoppningsvis blir det bättre under natten, för det känns inte så jobbigt än.

Näsan har precis börjat rinna.

Hatar att vara sjuk! Men i detta fall får jag nog skylla mig själv som tränar fast jag känner att jag är på väg att bli sjuk. Som tur är jag ledig imorgon. Blir att sova länge och ta det lugnt.

Fick ett sms förut idag och mina tavlor är äntligen klara.
Ska gå ner i morgon och hämta dom.
Blir nog kanonfina bakom min soffa.
Lägger säkert in lite bilder sen :D

Nu ska jag kurera mig.
Lägga mig i sängen.
Eller blir nog att sätta sig i soffan en stund till med en kopp "dunder"-te.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0