Julrusch?

Det ska verkligen bli kul och se om det är någon julrusch på Överby köpcentrum nu.
Ska nämligen jobba där idag. Och på tisdag, om jag inte minns fel (skulle inte vara så ovanligt).

Pia ska köra mig och min syster komme roch hämtar mig. Bussar är inte ens att tänka på.
Det går ta mig fan inga bussar från Överby till Uddevalla!!! Eller så är det fel på västtrafiks sida.
Inte konstigt att folk väljer att handla på Torp där förbindelsen med stan går varje hel och halvtimme!

Ikväll vet jag inte vad som händer. Återstår väl att se.
Åsa hade hittat på en del grejjer men vet inte om jag är sugen.
En sak är säker, pizza ska jag i alla fall ha ikväll =)



Ska nog förmodlingen köpa mig en bil inom snar framtid.
Lutar åt denna modell!
Pålitlig och snygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0