IKEA-tripp

I onsdags var vi på IKEA.. Åsa har dokumenterat hela resan och albumet finns att se på facebook :D
Men här är några därifrån. Kanske inte så vackra men värdefulla =P

image195

image196  image197

image198  

Detta är då allt vi handlad gott folk och jag har ännu inte köpt allt till lägenheten.
Nästan som man skäms lite =P

Men lite är faktiskt Åsas...


Så nu sitter man här på en söndagskväll och har inget att göra.

Har pajjat ryggen, igen, då dumma lilla Sandra tror hon kan lyfta en bokhylla på 33kg fårn marken alldeles själv. Och jag lyckades, för nu står den här, men ryggen värker =( 
Att jag inte kan lyssna på läkaren?!?!?!

Nu ska man snart julpynta, men måste först få tag i mina julprylar från Munkedal.
Av någon anledning så tror jag att jag inte kommer får det snart.. Hmm.. Måste skynda på processen kanske??

Nu ska jag och Åsa se på film!!
Ha det gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0