Äntligen!!!

Imorgon eftermiddag får jag efterlängtat besök. Fredde och hennes mamma (även kända som mitt ex mamma och syster) komme rhit och hälsar på. Givetvis följer pojkarna med! Ska bli så kul!!! Längtar som bara den. Ska göra i ordning pojkarnas julklappar snart.

Men på morgonen ska jag till sjukhuset, har inte ens tagit mig halvvägs juh! *suck* Sedan kommer min älskade syster och hämtar mig, vi ska upp till henne och äta frukost. Efter det bär det iväg till Överby för att byta en julklapp som mormor fick av Anneli som vart för liten. Ska passa på att hälsa på mina goa kollegor då också!

image210

Imorgon kommer du och hälsar på.
Glömmer ej aldrig denna dagen. Vilken härlig familjeutflykt vi hade!
Saknar dig!

Nu ska jag softa i soffan med min bäbis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0