Utgång ikväll!

Ikväll blir det fest. Cillas kompis från Brasilien är här i Sverige och vill uppleva det svenska dansgolvet. Och givetvis ska vi visa henne det!  Troligtvis blir det     image145   men jag vet inte. Med tanke på att vi är gäng med åldrarna 20 och uppåt så får det bli någonstans man kommer in. Kanske blir GG istället. Men tycker på någotvis det är trevligare på Trägårn. Men som sagt vi får se vart det blir.

Häromdagen. närmare bestäm i Måndags så var vi på Harrys och käkade. Jag, Pia och Cilla. Då drack Pia en ny Xider som kommit ut. Xider Bright. Jag smakade lite och den var svingod. Det värsta är nog att jag inte kan hitta den på systemet. I alla fall inte systemet här på Torp. Får kanske kika i Munkedal, men det är la mindre troligt ?!
 
  image146

Nu ska jag snart öppna butiken. Ska luncha ihop med en tjej från OnOff, ska bli trevligt. Sist luncha jag med Robert och Mikael från EB Games. Jobbar till 17:00 idag vilket är ganska skönt! Skönt att komma hem och softa lite innan utgång. Blir la en liten lätt fest hemma hos mig först. har ju lite drinkar jag måste bli av med =)

Tills dess
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0