Fredag!

Så vart det fredag igen. Veckorna går bra fort ibland.

Igår var det träning. Kändes som att det inte gick fullt så bra som jag hade velat dock =( Hoppas att jag kan prestera bättre till matchen imorgon. Funderar på vad jag ska göra ikväll. Jonte sa något om att vi kunde spela lite Guitar Hero hemma hos honom, men det blir väl att återstå att se. Han kanske skulle dra ut på krogen med några vänner, känner nog inte riktigt för att dra ut ikväll. Kanske se på någon bra film istället. Men jag får se vad som händer ohc fötter.

Måste verkligen köpa nya brallor snart. Vill ha ett par bekväma långa jeans att ha när man har "lingonveckan" som det så fint heter =) Känner sig ju lagom uppsvälld just då.

Ska luncha ihop med kompisen från OnOff idag klockan ett. Hoppas att det itne blir McDonalds. Har änna trättnat på den maten nu.

Hela (det lilla) lagret är fullt med kartinger som måste packas upp. kanske ska börja med det nu så det blir klart någon gång. Kanske skriver mer här sedan?!

image93


Vill ha just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0