Emmas kalas

Igår var det kalas för lilla Emma. Jättekul! God tårta i alla fall. Men var så hungrig när jag åkte hem så jag var tvungen att köpa mig en pizza. Unna mig även en Coca-Cola burk så här på Söndagkväll. Hade inte druckit Cola på typ 2 veckor då så det smakade underbart.

Senare kom Cilla förbi och vi såg på Beck-film nr 9 - Hämndens pris.

Ikväll ska vi till harrys och käka med Pia. Kul att hitta på något så här med tjejerna. Synd bara att man inte fått lön än. Få se hur jag löser pengaproblemet idag. Viktigaste är i alla fall att vi hittar på något. Har bestämt att vi en gång i månaden ska hitta på något - bara vi tre. På onsdag till exempel ska vi ner till Göteborg och se på matchen mellan Sverige - USA. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0