Åka kollektivt!

Idag ska jag in till Uddevalla. Inte bara för att jobba utan jag ska även passa Emma medans Anneli ska klippa sig. Jag vill också klippa mig! Vill förändra frisyren, så tråkig som den är just nu. Fast och andra sidan finns det mycket jag vill förändra just nu.

Gjorde häromdagen en väldig god maträtt av något så enkelt som Spaghetti och Köttfärssås. Jag gjorde den laktosfri och även enligt GI metoden. Var supergod! Ska försöka se vad som händer med min mage efter att ätit GI-rätt i någon vecka eller så. Kanske den blir något bättre. Hatar att deninte fungerar som den ska =(

Nu ska jag snart åka, blir bussen in idag! Trevligt att åka buss dock, då du får så mycket tid över att läsa eller bara ta det lugnt medans du reser, du slipper koncentrera dig m.m. Men det går inte att undkomma att det är bekvämare och går snabbare med bil! =)

Chaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0