Nu, nu, Nuuuu Gäller det!

Från och med imorgon kommer det bli hårdträning för min och Mias del. Vi kommer vara såå vältränade inför sommaren. Nu är det slut på allt fel man äter om dagarna. VI har bestämt oss för att börja träna minst 3ggr i veckan på gym, promenader upp på det och även såklart äta nyttig mat.

Jag kommer att rätta mig efter en 3-timmars diet. Funkar på så sätt att man ska äta var 3:dje timma för att vara säker på resultat. Träna kommer jag gör 3 ggr. i veckan och promenader i emmellanåt. Kommer att äta vanlig mat fast med lite mer fullkorn och fibrer. Tex. istället för vitt bröd tar man fullkornsbröd och istället för vanlig mjöl väljer man fullkornsmjöl. Kommer även gå ifrån strösocker, istället kommer jag använda fruktsocker när jag bakar m.m.

Idag mätte vi oss, vi tog måtten över rumpa, midja, armar och lår. Min mått var:
Arm :          31cm
Midja:         81 cm
Lår:            71 cm
Rumpa:    112 cm

Nu har jag skrivit upp det här, så nu kan jag inte fuska. Saken är den att varken jag eller Mia kommer få kolla våra mått förrän hon kommer hem i Juni. Det är ca. 45 dagar dit...  Då kommer även ni här få veta hur det gått för mig. Om jag med vanlig 3-timmars-diet lyckats.

Nu kommer ni kunna följa min väg mot mitt drömmål - vältränad och god hälsa innan sommaren!

Kommer lägga upp goda råd och bra recept för dom som är intresserad av det =P

Ha det gött!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0