Från och med idag...

till och med 6 juni så är det hårdträning. Den 6:e juni ska vi kolla måtten och se om det hänt något... Spännande värre. Längtar dit. Kan nästan se mig själv då... Gott!!!

Idag blev det müsli, fil, frukt och linfrön och ett ägg till frukost. Mer hann jag inte med innan jag var tvungen och göra mig i ordning inför jobbet. Får börja gå upp tidigare på morgonen... *hihi*

Har med mig fruktsallad till jobbet som jag ska snaska på vid mellanmålen. Nästa mål blir klockan 12 när Gustav kommer. Sedan ska jag äta vid 3 igen. Lite ovant att äta så sent på eftermiddagen, men men det ska ju vara så så...

Efter jobbet bär det av till gymmet och ha lite styrketräning. Hinner precis dit innan dom stänger. Lillasyster kommer hänga med mig och träna. Ska bli roligt då det ger lite mer att träna med någon annan.

Nu längtar jag till midsommardagen. På cruisingen i LYsekil! Guud så skönt. Blir att åka med i en"monster truck" *hihi' som jag kallar det. Sitta där med några goda vänner och pimpla cider. Yes! Då är jag förhoppningsvis några kilon lättare och mer vältränad än nu... "får jag hoppas i alla fall"

Nej nu ska jag jobba vidare!
Ha det gött!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0