Fin start på hårdträningen!

Ja, denna vecka började bra.

Måndag: Kondition 20 minuter + Styrka 50 minuter
Tisdag: Body Pump 60 minuter (Helt slut efter det!!!)
Onsdag: Vilodag (Hade världens träningsvärk)
Torsdag: Fotbollsträning 90 minuter
Fredag: Pappa hade kalas
Lördag: Vilodag
Söndag: Spinning 60 minuter


Maten och vatten har också gått bra. Har alltid en vattenflaska med mig på jobbet. Sedan går ajg och dricker ur den bara för att ha något att göra. Det är totalt kundtomt på vardagarna, speciellt i Trollhättan. Sedan har jag försökt äta minst två frukter varje dag. Har lyckats alla dagar utan 2! Och det är ett stort steg för mig... Har slarvat lite med maten idag, blev hamburgertallrik från Coop till lunch. Och igår åt jag pannkakor från Coofee Roomer (Huuur goda som helst!!!)

Men nästa vecka ska det bli skärpning. Måste ju försöka få bukt på fläsket inför sommaren. En storlek mindre hade inte gjort något. Så då blir det nyttig mat och mycket vatten och frukt! Troligtvis så kommer min "ät-vad-du-vill-dag" vara på Lördag men det kan alltid ändra sig.

Hade tänkt jag skulle träna imorgon men då stänger dom tidigare och öppnar senare för att det är helg, så det blidde inget med det. Får bli en promenad istället. Tisdag och Torsdag kommer det bli fotbollsträning! Kommer nog troligen dra med mig lillasyster på det. Hon behöver röra på sig! =)  Onsdag blir det kondition+styrka innan jobbet och fredag blir vilodagen. Så det är fullt ös medvetslös nästa vecka! Sedan måste jag hålla koll på kosten!

Nu ska jag käka fullkornsvåfflor!     Mums!

Måste bara slänga in en bild på min ängel i Norge!!!
Älskar dig!!



Ha det gött!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Mia :-)

Nemen seee....dær var ju jag ju... står hær på jobbet o snaskar mellanmål :-) Hoppas du får en fin dag :-) kraaaaam

2007-04-30 @ 11:12:21
URL: http://lillamiabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0