Ensam...

Då var man ensam på jobbet igen. Hmmm. Tråkigt när det inte är något folk. Idag står jag dock på torp och där händer det lite mer än på överby. Det är tydligen VIP-kväll här idag så det är en del folk i rörelse, men få i våran butik =(

Började 14:00 idag, skittid egentligen då hela dagen är förstörd. Hade hellre börjat tidigare. Åkte till Anneli i morse i alla fall. Hängde med henne ner till BVC med Emma och sedan lagade vi köttfärssås med spaghetti på nötfärs och fullkornsspaghetti. Gott! Gjorde även pannkakor på fullkornsmjöl och utan socker, rev istället ner lite äpple i. Dert blev smaskens, och nyttigt också! hihi. Pannkakorna hade jag med mig till jobbet, som lite eftermiddagsmat.

Är ledig imorgon. Ska bli skönt. Christian är också ledig. Ska bara komma på vad vi ska hitta på... Blir det fint väder kan vi ta oss en lite biltur till linneasjön kanske? Ganska fint där har jag hört...

Nu händer det grejjer. Helt plötsligt har det kommit mer folk. Men det är till pondus mitt emot här. Men förhoppningsvis kommer det lite fler in här också när deras damer handlar kläder =P

Ha det gött
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0